CHEF

Kurs kelnerski I 4.02

380,00

Dostępność:

14 w magazynie

Categories :

, .

Kelner to pierwsza osoba, którą spotykasz wchodząc do restauracji. Jest wizytówką każdego lokalu. Jego pozytywne nastawienie na przyjęcie gości i niewymuszona uprzejmość powinna wzbudzać zaufanie wśród klientów. Profesjonalne podejście do klienta to postawa, którą opanujesz w naszej akademii.

Kurs kelnerski profesjonalnie przygotuje Cię do pracy w restauracji na stanowisku kelner. Skierowany jest zarówno do osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z gastronomią, jak również dla tych, którzy chcieliby poszerzyć swoje umiejętności w tym zawodzie.

Claudia Filippi-Chodorowska

4 lutego  godzina 10

czas trwania 5-6  h

KURS KELNERSKI Z TECHNIKAMI SPRZEDAŻY

Kelner to pierwsza osoba, którą spotykasz wchodząc do restauracji. Jest wizytówką każdego lokalu. Jego pozytywne nastawienie na przyjęcie gości i niewymuszona uprzejmość powinna wzbudzać zaufanie wśród klientów. Profesjonalne podejście do klienta to postawa, którą opanujesz w naszej akademii.

Kurs kelnerski profesjonalnie przygotuje Cię do pracy w restauracji na stanowisku kelner. Skierowany jest zarówno do osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z gastronomią, jak również dla tych, którzy chcieliby poszerzyć swoje umiejętności w tym zawodzie. 

Program kursu

I. PRZYGOTOWANIE PRACOWNIKÓW DO OBSŁUGI GOŚCI

   1. Postawa i prezencja pracownika obsługi

   2. Codzienne przygotowanie pracowników do obsługi

 II. PRZYGOTOWANIE SALI DO OBSŁUGI GOŚCI

     1. Prace przygotowawcze w sali restauracyjnej

     2. Nakrywanie stołów bielizną stołową

     3. Dekoracyjne składanie serwetek stołowych

     4. Przygotowanie nakryć stołów

III. TECHNIKA SERWOWANIA POTRAW I NAPOJÓW

 1. Ogólne zasady obsługi gości

 2.  Technika noszenia zastawy stołowej i sprzętu

 3. Zasada zbierania naczyń ze stołu

 4. Technika układania sztućców i szkła do poszczególnych dań w obecności gościa

 5. Technika i zasady podawania przekąsek, zup, dań głównych i deserów 

 6. Rodzaje serwisów – metoda niemiecka/francuska/angielska/rosyjska

IV. NAPOJE ALKOHOLOWE I BEZALKOHOLOWE, SPOSOBY ICH PODAWANIA

      1. Serwowanie napojów bezalkoholowych

      2.  Serwowanie napojów bezalkoholowych gorących

      3.  Zasady serwowania napojów alkoholowych

 V. OBSŁUGA GOŚCI W RESTAURACJI

    1. Powitanie gości w restauracji

    2. Prowadzenie do stolika i zajmowanie miejsc przez gości

    3. Podanie kart menu gościom

    4. Przyjmowanie zamówienia gości

    5. Przekazywanie zamówienia do realizacji

    6. Doradzanie gościom przy wyborze potraw i napojów

    7. Dlaczego kelner powinien znać kastę menu?

    8. Jak polecać potrawy w restauracji?

    9. Jak polecać wino?

   10. Obsługiwanie gości

   11. Troska o gości

   12. Realizacja rachunku

   13. Pożegnanie gości

   14. Goście restauracji

   15. Obsługa różnych typów gości

   16. Obsługa gości specjalnych

   17. Trudny gość czy trudna sytuacja?

   18. Reklamacje ze strony gości restauracji

   19. Najczęstsze przyczyny reklamacji

   20. Procedury przyjmowania i rozpatrywania reklamacji

   21. Czy gość ma zawsze rację ?

VI. PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY

      1. Sprzedaż

      2. Techniki  sprzedaży up-selling i cross-selling

      3.  Kelnerzy – podstawą skutecznego Up-sellingu

      4. Jak zwiększyć efektywność Up-sellingu

W przerwie dla uczestników przygotujemy lunch.

Po zakończeniu kursu uczestnicy otrzymują skrypt materiałów szkoleniowych z całym zakresem wiedzy, która została przekazana na kursie.

Wszelkie informacje na temat tego, co zapewniamy, znajdują się tutaj.